marți, 18 ianuarie 2011

Of

Normal ca am fost dezamagita de Concertul de Anul Nou. L-am asteptat cu nerabdare, dorind sa trag o palma (simbolica, desigur) celor care au dat 50 lei/bilet pentru acel submediocru "Concert Vienez", dar nu a fost ce ma asteptam.Nu stiu cine a avut "vina" mai mare: sala nepotrivita si totusi singura din oras care poate fi folosita, acustica salii, am avut momente cand nu auzeam ce se canta, lipsa de forma a tenorului care si-a pierdut din forta de anul trecut, balerinii care se straduiau sa execute ceva gratios pe cei 2 metri patrati disponibili, persoanele din jurul meu care nu aplaudau (oare de ce au mai venit).
Scena era amenajata penibil cu flori mici si nepotrivite si niste brazi artificiali, absolut inutili.Mai bine fara.
Orchestra minunata ca de obicei, dirijorul mi-a placut, nimic de zis, programul - cel obisnuit.Foarte multa lume, din diferite colturi ale vietii noastre.
Sfarsitul a fost triumfal cu "Brindisi" si "Marsul Radetsky", ignorindu-i pe cei care se grabeau spre garderoba, mi-a lasat totusi o speranta de mai bine pentru data viitoare.Intotdeauna e loc pentru mai bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu