luni, 1 iulie 2013

Parfum de tei

Dupa repetate amanari, iata ca am ajuns in Iasi sa ne umplem de miros de tei si sa vedem trandafirii.
Am gasit b-dul Stefan cel Mare transformat in pietonal in fata Mitropoliei, cu multe pietre in locul copacilor, presarat cu scene si alte "aranjamente" pentru Festivalul International al Educatiei. Asa s-a nimerit.
Dupa vizita multasteptata la Cuvioasa, ne-am dus si la Sf. Nectarie care s-a schimbat foarte mult fata de ultima vizita. N-am decat o poza din afara bisericii.
Era Sf. Maslu, lume multa, o racla noua pentru Sfintele Moaste.Si un cer incredibil de albastru.

Am trecut si pe la Manastirea Sf. Trei Ierarhi. Spre rusinea noastra e prima oara cand intram (in istoria recenta a vizitelor noastre).Au terminat de restaurat exteriorul, e superb, inauntru multe schele.Si cam intuneric.N-am vazut prea multe. Icoanele de pe catapeteasma sunt foarte deosebite.





Nu am reusit sa cuprind toata manastirea intr-o fotografie.
Si o poza cu Palatul Culturii vazut din curtea manastirii.


In Gradina Botanica trandafirii aratau cat se poate de rau, dar nu din vina lor. Daca nu erau trecuti, se pregateau sa se ofileasca.





Dupa atitea plimbari un rasfat dulce la Palas Mall.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu